Låtsastid i paradiset

Som antagligen alla vet så kollar jag som många andra på paradise hotel. Nu har jag börjat störa mig riktigt mycket på att de ska låtsas som att det är ett liveprogram, eller i alla fall att avsnitten spelades in ungefär samma tid som de sänds. Det har varit ganska många händelser där producenterna (antar jag) satt igång saker som ska få oss att känna att det är samma tid. Ett exempel är jul-temat, det störde jag mig inte så mycket på, det var väl så att vi tittare skulle få lite julkänsla typ. Sen var dock deltagarnas julhälsningar väldigt konstiga enligt mig, jag kände att deltagarna antagligen umgicks med personerna de hälsade till sen när avsnittet väl sändes, så vad var meningen? Men jämfört med det jag reagerade på igår så var det inte så mycket. Det som hände igår var att Joppe den 30 oktober, sitter och säger hur han inte vill komma hem till en kall vinter i Sverige. Asså snälla, vem försöker ni lura? För vad jag vet så kommer inte vintern tidigare där uppe i Stockholm..Jag tror att alla tittare vet att avsnitten spelades in halvlångt innan vi får se dem så varför försöka få det att verka som något annat?
Jag borde inte haka upp mig på saker som dessa men det gör jag, för jag förstår som sagt verkligen inte meningen. 

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0