Dåliga tider

Dålig uppdatering här, har inte direkt någon förklaring till varför. Har varit hemma från skolan sen i onsdags, det behövdes verkligen för jag var helt slutkörd. Nu mår jag bättre men ändå inte riktigt bra, men är på bättringsvägen. Eftersom att jag mådde så dåligt var det svårt att göra mycket annat än att ligga i sängen, men jag lyckades i alla fall ta tag lite i kemin. Har nog läst över 100 sidor, jättekul. Och nu har jag ändå en massa anteckninar som bara ligger och väntar på att jag ska lära mig allt de har att säga. Men de får ta och vänta lite till för nu ska jag sätta igång det senaste avsnittet av The Originals, ha det bra ♥
 
 

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0