Freedom

Idag har varit en svår dag, varför? Jo för att jag glömde min mobil hemma! Men det var faktiskt inte så farligt som jag trodde. Hade ju kemiprov idag och det gick riktigt bra, men det är farligt att säga så för nu kan jag väldigt lätt bli besviken. Men jag borde inte bli det! Om jag inte gjorde något slarvfel så blev det högst 2 fel. Finns dock halvstort utrymme för just slarvfel, för när jag hade skrivit svaret på sista frågan så la min hjärna av, så jag kunde alltså inte kolla igenom provet igen. Men jag är hoppfull ändå!
 
Just nu är jag bara så jävla glad, efter all stress och skit är jag äntligen ledig. Visserligen har jag en del plugg över jullovet men jag klagar inte. Jag vet att jag inte behöver stressa över det. Jag kan klara det här.
 
Bara för att jag i princip dansar på regnbågar just nu får ni några fina cambilder, puss ♥
 

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0