Ishall och prov

Det är det enda "speciella" som hänt idag. I ishallen ramlade jag bara en, eller det kanske räknas som två, gånger. Alltså jag ramlade först och så skulle Maria försöka hjälpa mig upp och när jag nästan var uppe råkade jag dra ner oss båda. Sånt som händer. 
 
Provet var i historia och det gick jävligt dåligt, tror till och med att det blir omprov för min del,
men jag är inte den enda. Läraren hade varit väldigt otydlig med vad det var vi hade prov på så... Imorrn är det matteprov, vilket känns ganska okej. Måste bara komma ihåg hur man får och inte får göra när man ska lösa ut y och sånt.
 
That was all for now, c ya♥

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0