23.59

Ska snart gå och lägga mig, om jag kan. Just nu har jag nämligen än sån stund då jag inte vill sova.
Asså inte så att det kommer lösa sig så fort jag lägger mig i sängen, nej nej.
Där kommer jag ligga och bara tänka på att jag egentligen vill slå på tv:n eller nåt.
Haha vilka allvarliga problem jag har.. Imorrn så bär det iaf av till Kalmar med familjen,
men inte för att shoppa som sist jag var där utan vi ska typ gå på Ikea och lite,
förhoppningsvis så lyckas jag få pappa att köpa en ny härlig säng till mig, och en massa andra saker (a)
Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: elin

hejsaaan! fin blogg, besök gärna min oxå, om du vill så får du komentera min oxå det vore snällt.

Kram!:)

2012-01-04 @ 19:33:47
URL: http://elindnlsn.devote.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv; Jag tycker mitt fungerar utmärkt! det är bara en inbunden anteckningsbok :) för ibland skriver jag bara upp saker också så därför ville jag ha en med skrivrader i :)



Kul med IKEA :D

2012-01-04 @ 21:35:34
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0