Konfirmation

Nu är jag konfirmerad, skönt att ha det gjort :)
Är fri på alla onsdagar ju :D
Släkten på mammas sida kom hit för att fira min konfirmation och min födelsedag.
Så nu tänkte jag lägga upp lite bilder från dagen :)

Fina konfirmander




Släkten



Mat




Fika



Irländsk julafton






Klart att min lilla älskling också kom för att gratta mig♥



Presentöppning





Det jag fick










Blommor som jag fick



Det var allt för idag :)
Men jag fick ingen present av mina föräldrar
för det dom skulle köpa fanns inte för tillfället.
Fast jag vet nog var det är, en ******
Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Maria

AHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH jesus barn allihopa!



go tårta

2011-08-18 @ 02:15:43

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0