Back at the hospital

Idag när jag cykla hem från stan så körde jag förbi en buss som brann (läs om det här), jag andades in ganska mycket rök och jag började andas konstigt, därför ringde jag till sjukvårdsupplysningen. Hon jag pratade med undrade om jag hade möjlighet att ta mig till sjukhuset, jag svarade att just nu så hade jag inte det. Då sa hon typ "Men jag tycker du ska ta dig dit", haha ja kvinna men hör du inte att jag säger att det inte går? Men efter några timmar kom i alla fall Marlene hem så hon skjutsa mig dit. Läkaren tog lite olika prov och lyssnade på min andning och så. Sen sa hon att jag nog skulle må lite halvdåligt i 2-3 dagar men att det inte var något farligt, skönt att höra!

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0