Sista skoldagen avklarad!

Visst det är ju en dag imorrn också men de räknas knappt då vi inte har några lektioner utan bara lite samling med klassen och en uppvisning i aulan. Sen är det äntligen jullov! Dock tycker jag att det var onödigt kort, vi börjar redan den 8:e, men men man tager vad man haver ;) Denna dag avslutades med samhällsprov som jag tror gick ganska bra, har en certain somebody att tacka för det! Har även fått reda på resultaten från mina två misslyckanden för två veckor sedan, matten gick lika dåligt som jag trodde, om inte ännu värre... spanskan gick betydligt bättre, för sålänge jag inte totalt missuppfattade min lärare så ligger redovisning och mitt betyg på ett starkt A, yay me!!

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0