23 September

Idag var det återigen elevens val dag och för min del blev det film.
Jag hade det i sjuan också och det var väldigt segt för dom gick igenom precis samma saker.
Vi fick också precis samma uppgift, att göra en film med 12 olika scener på högst en minut.
Men just det blev lite roligare för min hjärna var mer kreativ.
Så jag och Maria gjorde en film om vänskap, den blev lite weird men ändå bra!
Tyvärr fick vi inte filmen men om vi får det nån annan dag så lovar jag att lägga upp den!
Hoppas ni får en kul helg♥

Uppdate: Filmen finns nu här

Kommentarer
Postat av: maja

Duktig jag är som svarar här.. x)

Men jag skrev "Att det fortfarande finns liv på jorden och stjärnor i himlen" (:

2011-09-24 @ 15:14:39
URL: http://lennevi.blogg.se/
Postat av: maja

Hahah vad klottrade du på din vägg? x)

2011-09-24 @ 18:40:53
URL: http://lennevi.blogg.se/

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0