Hoppas att jag har förändrats!

Hade inget att göra så kollade igenom min gamla bdb lite
(också lite för att jag ville hitta en viss bild men skitsamma..)
Det gick då upp för mig vilken otrolig bitch jag va i sexan!
Jag typ hade lite problem men överdrev allt något enormt!
Jag verkade typ inte bry mig om att folk brydde sig
och försökte hjälpa mig heller
Så förväntade jag mig alldeles för mycket och var typ inget
förutom en egoistisk jävla subba!
Så jag skriver detta inlägg för att säga förlåt för att jag var som jag var
och tack för att ni inte typ döda mig

Jag vet att jag inte är perfekt nu heller men..

Om jag börjar likna mitt gammla jag för mycket
säg till, jag vill absolut inte likna den personen!
Förutom dom sakerna som var bra då..

All kärlek till alla er som förtjänar det♥

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0