31 januari

Dagen började med biologiprov, vet inte hur jag ska beskriva det. Typ att som vanligt väljer läraren just de frågor man pluggat minst på. Men jag blir godkänd i alla fall, det måste jag bli. Lektionerna efter flöt på ganska bra, sista lektionen som var spanska gick faktiskt för snabbt. Det var inte så att jag kände att jag inte hann med det jag vill utan jag bara ville jobba mer helt enkelt. Men det är väl roligt att ha ett ämne där man kan känna så.
 
Sedan jag kom hem har jag städat mitt rum, och inte så mycket mer.
Det jag vill hinna göra idag är
  • Duscha
  • Plugga matte
  • Plugga fysik
  • Plugga biologi
  • Plugga engelska
  • Plugga kemi
  • Plugga svenska
  • Plugga spanska
  • Se på Vampire Diaries
Tror inte jag hinner med allt innan tolvslaget men värt ett försök, pusshej ♥

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0