~

Jag vet att min uppdatering suger och att det suger ännu mer att när jag uppdaterar så är det om min sugiga uppdatering... Men jag ska seriöst försöka bättra mig, måste bara se till att komma in i det igen.
 
Iaf, jag har ganska mycket panik för jag kan inte sluta tänka på att halva sommarlovet sprungit förbi, helt sjukt vad fort det går! Samtidigt så känns det som en evighet sen skolavslutningsdagen, tidsgången är ett mysterium. Men man ska inte slösa sin ledighet med att tänka på skolan, bara sjukt idiotiskt. Ändå fortsätter jag...
 
Sommarlovet har hittils varit kul, i början såg jag mest ifatt alla serier som jag prioriterat bort för plugget. Sen så började jag träffa männsikor, nya som bekanta, festade och bara njöt! Och det är väl vad jag tänker fortsätta göra nu, njuta. Men jag måste slita lite också, med övningskörningen. Har kommit ur det ganska mycket nu. Men det är bara att köra igång igen (hehe pun intended).  
 
Efter denna lilla recap säger jag hejdå och hoppas att jag skriver snart igen♥
 

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0