I hate myself

Hade suttit med svenskauppgiften jättelänge och var i stort sett klart, sen läser jag igenom det andra och tredje instruktionspapperet (innan hade jag mest läst det första), och det visar sig att jag har missuppfattat praktiskt taget hela uppgiften. Jag orkar inte! Man kan ju undra varför vår lärare väljer att ge oss tre olika instruktioner där den första skiljer sig så pass mycket från de andra två. Man kan också undra varför jag inte läser igenom alla instruktioner noggrant innan jag börjar med uppgiften. Nu har jag i alla fall mejlat läraren så får vi se vad han säger om saken. Antagligen lär jag behöva ta bort allt jag skrivit och börja om helt och hållet. Vet ärligt talat inte om jag klarar av det. Så kära svensklärare, du kan ju va lite snäll så att jag slipper ta livet av mig.

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0