24 september

Idag har jag faktiskt läst ut en bok, mer än 150sidor har jag läst, idag alltså (a)
Så imorrn blir det till att skriva en bokrecension, det är ju faktiskt inte såå jobbigt,
förhoppningsvis kan jag också ta mig an lite mer plugg!
Idag har jag också övningskört, det gick bättre än sist
och jag körde också på trängre utrymmen än innan
och det gick utan att köra in i något.
Nu sitter jag här och vill ut och köra mer, tycker faktiskt att det är roligt!
Tyvärr måste jag ju vänta typ två och ett halvt år innan jag kan ta körkort :(
Men ska börja läsa en ny bok nu, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Frida Fridolf Gustafsson

DU HAR FÅTT SKILLS PÅ ATT KÖRA! YEY :D



sv. ÅH, Eller hur är de sjukt bra!?! :O :D

Jaaa agree! Härligt! :D

Jag kommer kanske lägga upp någon dansvideo snart!

Har ganska bra tillgång till danslokaler så det kommer nog :D Gulligt att du frågar! c:

Ja! Måste dock filma om men snart så! :)

2011-09-25 @ 21:22:05
URL: http://lordfridolf.blogg.se/

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0