14 september

Varje gång som jag har datumet i rubriken måste jag kolla vad det är för datum först.
Vet inte vad ni tycker men jag tycker att det är ett tecken på lathet,
liksom man bara låter dagarna passera typ..
Så jag ska ta tag i det, kanske skaffa mig en såndär almanacka och fylla i varje dag jag ska plugga,
för det behöver jag! Har ju missat mer än en vecka p.g.a hjärnskakningen
och när jag väl är i skolan så jobbar jag inte direkt jätteambitiöst.
Så mer plugg mindre lathet!
Men skitsamma nu för idag är det studiedag och min klassföreståndare
var noga med att påpeka att det var lärarna och inte eleverna som skulle studera.
Så jag drar iväg mot Maria för att umgås med henne och fler fina människor♥

Dagens:

Kommentarer
Postat av: E m m a ♥

fin blogg :)

2011-09-17 @ 13:04:39
URL: http://emmaablom.blogg.se/
Postat av: E m m a ♥

fin blogg :)

2011-09-17 @ 13:04:40
URL: http://emmaablom.blogg.se/

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0