Long time no see

Det har hänt en massa grejer sen senaste gången vi hördes vid men jag orkar varken komma på eller skriva om allt. Så ni får stå ut med att leva i den stora ovissheten som är mitt liv de senaste 44 dagarna.
 
Idag fick jag reda på att jag fick B på det senaste kemiprovet och A på den senaste svenskauppgiften. Jag nöjer mig med det! Eller egentligen är jag sur för att jag inte fick A på provet, men så blir det med lärare som bara kollar på poängen och inte själva kvalitén. Jag kan inte skriva ett prov utan några slarvfel!
 
I engelskan håller vi just nu på med ett ganska stort arbete. Det jag har kvar är mest att strukturera upp det hela samt lägga till lite grejer. Jag var värsta pepp på att komma hem till min dator (där word funkar som det ska) och fixa så att mitt arbete ser snyggt ut. Men när jag skulle börja så kom jag på att usb:t som arbetet ligger på är kvar i skolans dator. Gud så roligt! Nu är jag värsta bitter och typ vägrar ta tag i något av dem andra sju ämnena istället... Någon som har lite motivation till övers?

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0