Helgen

Helgen har bestått av mer och mindre roliga grejer så tänkte försöka sammanfatta lite här
 
Lördag
Framåt kvällen åkte jag och några klassisar till Oskarshamn för att träffa ytterliggare en klassis plus några till.
Vi drack en hel del och hade det allmänt fint. Framåt natten hällde jag i mig en liter vatten för att minska baksmällan, vilket reuslterade i att jag låg och skakade i timmar av kyla. Men sen somnade jag ganska snabbt ändå.
Bra kväll asså.
 
Söndag
Vaknade med en sjuhelvets baksmälla trots allt vatten jag hällt i mig. Kunde inte äta något och det enda jag ville var att lägga mig och sova. Men det kom inte på fråga. För klockan nio skulle nämligen min familj komma och hämta upp mig för att sedan åka till Ullared. Det är ju inte direkt optimalt att gå och kolla kläder när man är bakis, och förutom en tjocktröja hittade jag faktiskt inga kläder då heller. Dock köpte jag på mig en massa bodylotions och parfymer bara för att allt luktade så gott. Undrar lite hur många andra besökare som märkte hur dåligt jag mådde, gick typ runt som en zombie. Såg snygga killar runt varje hörn och jag önskade att jag såg lite fräshare ut, men men. Runt sju så fick jag i mig spaghetti och köttbullar (bästa maten!) och efter det mådde jag mycket bättre. Varför kunde jag inte fått i mig mat lite tidigare?
 
Idag
Kände mig ganska dålig när jag vaknade men det gick över efter ett tag. Kom iväg lagom tills butiken öppnade och man märkte verkligen att det var lågsäsong, det var så himla lite folk och det var så sjukt skönt. Man kunde gå precis vart man ville och bara ta det lugnt. Det var också ett stort plus att jag mådde bra och hade energi till att kolla på grejer, så nu hittade jag ganska mycket kläder. Mest byxor och det var det jag kände att jag behövde så det var bara bra. Hann med en fika innan vi gick till hemavdelningen där jag hittade lite lakan. Efter det gick vi runt lite i affärerna runt om och sedan var det dags att dra oss hemåt. Stannade till på Max och käkade, fyfan så gott säger jag bara! Sedan var det bara det roligaste kvar, att ta in alla grejer i huset...
 

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0