Första skolveckan efter lovet

Det märktes att det var den första skolveckan med tanke på hur ofukuserad och trött man var, inte på lärarnas hänsyn till det - någon sådan fanns nämligen inte. Kändes något okej ändå, undrar dock hur det kommer gå sen när skolveckorna är fem dagar istället för tre (började i onsdags). Det var något som hände i skolan som jag ville skriva om men nu kan jag inte komma på vad det var så ni får förbli ovetande om den saken. 
 
Något roligt som hände i onsdas var att jag fick en ny mobil, Zony Xperia Z1. Hittils har jag hittat både bra och mindre bra funktioner, men den är okej i alla fall. Kameran är väldigt bra så förhoppningsvis blir det fler bilder hädanefter. Blir dock inget mobilbloggande på några veckor då jag var väldigt osmart och laddade ner en massa grejer med mobilsurfen.
 
Ha det bra ♥
 
 

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0