~

Första skolveckan är nu avklarad och det är blandade känslor. Först kändes det helt okej, schemat var chill och inga ämnen var sådär supertråkiga. Men när introduktionerna till ämnena började gå mot lite enkla genomgångar av diverse grejer så insåg jag hur inte redo jag var. Att jag ska börja lära mig saker och sitta uppe och skriva uppsatser känns helt otänkbart. Visst, det brukar ju kännas lite ovant i början, men såhär tydligt har det aldrig varit innan. Antar att det inte finns så mycket annat att göra än att hoppas på att jag kommer in i det snart...
Men nu ska jag sluta deppa och njuta av den underbara helgen, hoppas ni gör detsamma ♥

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0