Veckorna går så snabbt att...

... jag helt glömmer bort att blogga! Jag som faktiskt försökte bättra mig.
 
Har knappt någon ångest alls över att det är skola imorrn, kan vara för att jag slutar vid halv tio (a). Det gör jag alltid varannan måndag, skapligt skönt. Veckan kommer sedan vara ganska chill för ons-fre så är våran matte- och fysiklärare borta. Då blir det lång håla (tid för plugg) på onsdag och torsdag och en sovmorgon till 13.30 på fredag, gött!
 
Än så länge denna helg har jag inte varit särskilt duktig med pluggandet, men igår så råkade jag hamna i en liten kort, tillfällig depression typ. Får se om jag orkar ta tag i det nu. Har inget mer att säga för tillfället, ha det bra!
 
 

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0