Det gäller att vara snygg mellan proven

Idag har vi haft biologiprov, efter det skolfoto och sen fysikprov. Biologiprovet kändes riktigt bra, glömde och missuppfattade några grejer men det kan jag leva med.  Skolfotot vet jag inte hur det gick, får ju inte se det. Det jobbiga var att Annie och jag råkade ha på oss likadana tröjor. Först tänkte fotografen sätta oss bredvid varandra, men då protesterade vi. Då satte han oss i varsitt hörn istället, det blev säkert jättebra... Fysikprovet gick åt helvete, men jag hade inte förväntat mig något mer så det var lugnt. På tisdag ska vi prata med våran mentor om våran dåliga fysik- och mattelärare. 
 
Just nu sitter jag och chillar framför datorn och tvn, senare under dagen blir det att fira att biologiprovet är gjort och att det är studiedag imorrn, gött!

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0