Älskar skolans datorer...

Idag hade vi endast spanska och då skulle vi jobba med datorerna. Jag och Linnéa avverkade 4 stycken som inte funkade och sen fick jag låna min lärares dator, som funkade precis som den skulle när hon använde den. Men så loggar jag och det kommer upp en ruta där det står typ "Error! The computer is shutting down. Abort.", så då stängdes den av. Jag startade om den och då stod det att den var låst till min användare, då försökte jag logga in men den sa att det var fel lösenord. Då fick IT-teknikern komma och hjälpa mig. Efter sisodär 35 minuter var jag inloggad, och ytterligare 10 minuter senare så var dokumentet vi behövde öppnat. Men vi hann göra lite iaf.
 
Nu ska jag ta tag i svenskan, ha det fint ♥

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0