Tidigare idag/Nu

Denna dag började med fysikprov, och det var faktsikt inte så otroligt svårt. Men vem vet, jag kanske satt och skrev helt fel formler på allt, men vi får hoppas på det bästa. Som många av er säkert vet så är det kanelbullens dag idag, även vodkans dag men det är det nog färre som vet om. Iaf, kanelbullens dag har jag hittils firat med att trycka i mig tre bullar i skolan. Dagen fortsätter att firas famåt kvällen då det bär av till Oskarshamn med fint folk, självklart ska vodkadagen firas då också.
 
Just nu sitter och väntar på att min frisör ska bli klar med sin nuvarande kund och sen är det min tur att sätta mig i stolen och få håret färgat, hoppas det blir fint ♥
 
 

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0