Intressant dag

Gissa vad jag har gjort idag? Jo, för första gången så har jag varit inne på gymnasiets skoltoalett! Huge accomplishment asså!
 
Senare under dagen skulle jag debattera i svenska, nästan alla som vet något om om mig vet att jag hatar alla typer av muntliga redovisningar, och detta var inget undantag. Hilma och jag bestämde då att vi skulle lugna ner oss med lite vodka. Det var ju ingen jättedum idé egentligen, problemet var att det blev lite väl mycket som slank ner. Så där står jag, framför klassen, fnittrig och ostabil, och ska redovisa. Jag står där och pratar på och det enda jag koncentrerar mig på är att stå rakt och inte sluddra, så egentligen var jag inte alls medveten om vad jag stod och pratade om. Men när det var klart så sa de andra att det gick bra i alla fall, så får hoppas att det stämmer. Nästa gång drar jag ner på spriten..♥

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0