Köpte en chokladkalender i onsdags...

...och nu är den slut. Min självbehärskning är utom kontroll! Förövrigt blev jag ganska besviken på denna chokladkalender, när jag tänker chokladkalender så tänker jag att chokladen i ska vara formad speciellt. Det brukar ju vara lite olika figurer på den varje datum. Men nu var det bara vanliga chokladrutor som var förpackade i papper, chokladen i chokladkalendern ska inte ha rutor enligt mig, utan den ska vara lite speciell. Det spelar ju inte så stor roll egentligen men det är principen liksom. Principen är ju också att man ska vänta till december och så ta en chokladbit om dagen, men det är en annan sak, typ (A)
 

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0