I just realized...

...idag är sista gången jag får gå och lägga mig utan att ställa in mitt alarm, that is so not good! Jag orkar inte börja skolan, orkar inte med alls ångest och känslan att man aldrig riktigt får vila ut! Vissa saker är bra med skolan, typ att man får lite rutiner. Men det är ändå inte värt det. Men jag kommer ingen vart genom att klaga på det. Jag ska försöka ha en bra inställing och alltid ligga lite före så att jag aldrig halkar efter.
 
Jag skulle kunna börja med det nu, men det gör jag inte. Det går bara inte. Jag kan inte börja plugga förns skolan börjar, det ska inte behövas. Jag vet ändå att jag kommer få en massa tid till att plugga under skoltimmarna, för jag har sett mitt schema och det består av många håltimmar och dom tänker jag ta vara på. Lär ju behövas nu när vi ska läsa två olika mattekurser parallellt, kill me now! Ne men bra inställning var det ju som gällde. Nu kör vi, ett litet läsår och sedan är jag framme vid sista skolåret, sounds great!

Kommentarer

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0