misslyckande + ännu ett misslyckande = estoy triste

Först hade vi biologi, vilket jag inte har något speciellt att säga om. Sedan hade vi matteprov oh det gick åt helvete, asså matte ska vara min starka sida men tydligen inte... Sen var det lunch och efter det skulle jag i spanskan berätta om mitt drömhus, som vanligt vid redovisningar var jag jättenervös och pratade mig därför igenom allt alldeles för fort. Jag sa väl ganska mycket men i alla rum glömde jag att säga golvens och väggarnas färger osv.
 
När jag kom hem från all skit tog jag iaf några snöbilder som jag nu ska visa för er♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är synd att det blev en sådan dålig dag, men det är sannerligen fina vinterbilder! <3

sv. Skitkul att du vill bli fotad, du är superfin!
Luna stämmer! C:
Så snällt att du tycker så om de balettbilderna, ja jag är fotografen, då jag frågade en härlig klasskamrat om hon ville ställa upp :) Aha! Är det kul på den linjen? :D
Det är lugnt, jag är nog segast D: Det samma <3
Förlåt för att jag inte svarade på smset, somnade och så och var egentligen inte hemma D:

Allt bra med dig idag? :) <3

2012-12-08 @ 20:31:54
URL: http://lordfridolf.blogg.se

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0