Shopaholic

Har suttit och klickat hem saker från hm
för nästan 2000kr, oops!
Fast dock lär ju cirka hälften av det behöva skickas tillbaka,
så då blir det ju bara typ 1000kr

Men blev nyligen glad över mycket pengar på kontot
och om de nånsin blir under typ 5000 så kommer jag att få panik!
Vet att det är rätt mycke egentligen, men nu har jag
ganska mycke mer på kontot och jag vill fortsätta ha så mycket.
Men jag vill ha mer kläder, skor och smycken också!!

Gaash jag låter som en bortskämd ungjävel,
men bara att erkänna att jag kanske är det..

Kommentarer
Postat av: summerkiss

Hej! Vilken fin blogg du har.. :) Allt bra? Kram

2011-07-31 @ 13:30:22
URL: http://nattstad.se/summerkiss

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0