23 augusti

Den första skoldagen efter schemat, var helt okej.
Men jag tror att det är något allvarligt fel på mig!
Cirka 10sekunder kan jag lyssna på vad läraren säger innan jag försvinner iväg i helt andra tankar.
Jag gör det avsolut inte medvetet, helt plötsligt märker jag bara att det står en massa saker på tavlan
eller att läraren pratar om något som jag inte förstår då jag inte var helt borta när det förklarades.
Men jag får väl bara försöka att koncentrera så mycket som det går och hoppas att det räcker.

Har iaf hittat en praoplats, jag, Carro och Maria ska va på Gusto i två veckor,
tror att det kommer bli kul♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin blogg!

PS TÄVLING PÅ MIN BLOGG VINN LÄNKNING!

2011-08-24 @ 17:08:59
URL: http://sarahsfoton.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin blogg du har, kram! :)

2011-08-25 @ 15:28:57
URL: http://idalix.blogg.se/

Orelevanta kommentarer godkänns ej.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0